Sidste nyt fra redaktionen :

Her finder du alt som rør sig omkring USB Gødning, foldere og nye emner

Der er lagt helt nye produktblade op på siden.

Ny doseringsvejledning,

samt en del nye artikler.

Designet er nu  oppe at kører, så vi kan tolke "En grøn verden i farver"

COVID-19 seneste nyt 1. februar 2021

Som bekendt så er Danmark ramt af corona virus - Det betyder også ændringer i vores daglig dag - ny måde at møde underleverandør, nye måder at fungere på - vi er ikke på messer - det siger sig selv, vi står bag vores regering. Dog er vi ikke ramt af lukningskrav. da vi fortsat sender varer, men vi følger selvfølgelig fragt anvisning og i takt med at pakkeshops bliver lukket og ændret, så ændres vores betingelser selvfølgelig også, det betyder at vi opdatere vores måde at gøre tingene på, i takt med at der kommer nye retningsliner fra regeringen og fra vores leverandøre.

Det kan betyde forskydning og vanskelige forhold. men som vi selv gør, hav et par ekstra dages tålmodighed og pas godt på hinanden.

vedr. USB Gødning.

Som bekendt for mange, så er der flere af jer erfaret at USB-Akvariegødning har skiftet Ejer.

Jørn har gennem længere tid desværre været syg og har derfor valgt at afhænde virksomheden til:

Poul Erik Kristensen og Rud Laursen.

Vi har arbejdet længe på at oprette den nyt webshop og en helt ny side, som i finder på www.usb-akvariegoedning.dk

Vi håber i alle vil tage godt imod de nye og mange aktiviteter som vi efterhånden har fået startet.

Den gamle hjemmeside er lukket ned, men indeholdet er lagt ud på den nye side www.usb-akvariegoedning.dk

Webshoppen som længe har været ude af drift er nu på den nye side opdateret også med produkter.

Der vil være emner som ikke længere findes i shoppen, så som Co2 udstyr mv. vi arbejder på at oprette andre sortiments.

Men alle de velkendte og også nye produkter er at finde i den nye shop.

Her i opstarts perioden vil der være lidt anderledes handels og forsendelse betingelser, det kan alt sammen læses på den nye side.

Dette var en kort nyhedsmail fra USB-Akvariegødning. vi håber i alle vil tage godt imod alt det nye.

Følg os gerne på facebook siden er når man søger USB-AKVARIEGØDNING på forhånd tak.

Artikler. læs mere fra a til z er artikler som tidligere var på den gamle side, disse overføres til den nye side løbende.

Forum forsvinder langsomt ud, da aktiviterterne er overført til vores facebookside.

Det er nu besluttet at den "gamle akvariegoedning.dk nedlægges og alt vil fremover kører fra den nye side. klienter vil ikke opdage det da links mv bliver lagt til den nye side, og den gamle akvariegoedning vil blive peget overpå den nye side usb-akvariegoedning.dk dette skulle gerne afhjælpe det faktum at den gamle shop ikke længere er aktiv.

Forsiden : link til Aarhus aquaaktion og til Viborg messen - USB Gødning deltager begge steder, i Viborg med en stand - vi donere gødning til aktionen i Aarhus - vi ses derude -

Kontaktsiden er opdateret - mød USB-akvariegødning her, felt oprettet samt der er i kontaktformular nu mulighed for at angive firma -

Siden "følg vores facebook" er opdateret, dog manger der et aktivt linktil vores side, dette arbejders der på - lige nu er link mv oprettet

GPDR og privatlivspolitik findes nu i menuen under artikler.

Shop : produktdata er opdateret, der er rettet priser og link til

Link til FAQ og den anden side som er oprettet.

Facebook link er oprettet.

Shoppen : shoppen er nu åben.

Fragt. Vilkår under fragt vil blive opdateret løbende.

Fragtpriser. pt. er fragtprisen 60 kr. hvis ikke andet er aftalt.

Hente en pakke i PakkeShop.

Hvis du har købt varer i en webshoppen, får du besked pr. mail/sms, når din pakke er nået frem til PakkeShop. Du kan hente pakken samme dag. Du kan også nemt følge din pakke online ved hjælp af Track & Trace. Når fragtfirmaet har leveret din pakke i PakkeShop, har du ti hverdage til at hente pakken. Du kan hente pakken på en dag, der passer dig, inden for åbningstiden. Når du henter pakken, skal du medbringe pakkenummer samt legitimation i form af et officielt dokument, f.eks. et kørekort eller det gule sundhedskort. Ved udafhentet / returning af varer, tillægges 100 kr. i fragt.

Ved skade på pakken, skal der straks indgives klage til afhentningsstedet.