Den originale og velkendte USB-Akvariegødning  ™©®

Sidste nyt fra redaktionen :

Her finder du alt som rør sig omkring USB-gødning, foldere og nye emner

COVID-19 seneste nyt den 18 marts 2020

Som bekendt så er Danmark ramt af corona virus - Det betyder også ændringer i vores daglig dag - ny måde at møde underleverandør nye måder at fungere på - vi er ikke på messer - det siger sig selv,vi står bag vores regering. dog er vi ikke ramt af lukningskrav. da vi fortsat sender via GLS . men vi følger selvfølgelig GLS s anvisning og i takt med at pakkeshops bliver lukket og ændret, så ændres vores betingelser selvfølgelig også, det betyder at vi opdatere vores måde at gøre tingene på, i takt med at der kommer nye retningsliner fra regeringen og fra vores leverandøre.

Det kan betyde forskydning og vanskelige forhold. men som vi selv gør, hav et par ekstra dages tålmodighed og pas godt på hinanden

vedr akvariegoedning.dk

Som bekendt for mange af Jer, så har mange af jer erfaret at USB-Akvariegødning har skiftet Ejer.

Jørn har gennem længere tid desværre været syg og har derfor valgt at afhænde virksomheden til

Poul Erik Kristensen og Rud Laursen.

Vi har arbejdet længe på at oprette den nyt webshop og en helt ny side, som i finder på www.usb-akvariegoedning.dk

Vi håber i alle vil tage godt imod de nye og mange aktiviteter som vi efterhånden har fået startet.

Den gamle hjemmeside er ikke fjernet men indeholder i dag kun artikler og forum, noget som mange af jer dagligt bruger

Siden vil i fremtiden kun indeholde Forum for brugere. mens artikler mange nye og også gamle opdaterede artikler vil komme

over på den nye side.

Webshoppen som lange har været ude af drift er nu på den nye side opdateret også med den nye twist serie.

der vil være emner som ikke længere findes i shoppen, så som Co2 udstyr mv. vi arbejder på at oprette andre sortiments

men alle de velkendte og også nye produkter er at finde i den nye shop.

her i opstarts perioden vil der være lidt anderledes handels og forsendelse betingelser, det kan alt sammen læses på den nye side.

Dette var en kort nyhedsmail fra USB-Akvariegødning. vi håber i alle vil tage godt imod alt det nye.

Følg os gerne på facebook siden er når man søger USB-AKVARIEGØDNING på forhånd tak.

Artikler i læs mere fra a til z er artikler som tidligere var på den gamle side, disse overføres til den nye side løbende.

Forum forsvinder langsomt ud, da aktiviterterne er overført til vores facebookside.

Det er nu besluttet at den "gamle akvariegoedning.dk nedlægges og alt vil fremover kører fra den nye side. klienter vil ikke opdage det da links mv bliver lagt til den nye side, og den gamle akvariegoedning vil blive peget overpå den nye side usb-akvariegoedning.dk dette skulle gerne afhjælpe det faktum at den gamle shop ikke længere er aktiv.

Forsiden : link til Aarhus aquaaktion og til skive messen - USB-akvariegødnig deltager begge steder, skive med en stand - vi donere gødning til aktionen i Aarhus - vi ses derude -

Kontaktsiden er opdateret - mød og USB-akvariegåedning her felt oprettet, samt der er i kontaktformular nu mulighed for at angive firma -

Siden følg vores facebook er opdateret, dog manger der et aktivt linktil vores side, dette arbejders der på - lige nu er link mv oprettet

GPDR og privarlivspolitik findes nu i menuen under artikler.

Shop : produktdata er opdateret, der er rettet priser og link til

Link til FAQ og den anden side som er oprettet af Jørgn Uhlits er nu åbnet.

Facebook link er oprettet

Shoppen : shoppen er nu åben

Fragt. nye vilkår under fragt vil blive opdateret snarest

GLS  fra pakkeshop til valgfri pakkeshop.  Se pakkeshop på https://gls-group.eu/DK/da/depoter-gls-pakke-shops

Fragtpriser. https://gls-group.eu/DK/da/pakke-shops/pakke-shop-priser

Hente en pakke i GLS PakkeShop.

Hvis du har købt varer i en webshop, der er kunde hos GLS, får du besked pr. mail/sms, når din pakke er nået frem til GLS PakkeShop. Du kan hente pakken samme dag. Du kan også nemt følge din pakke online ved hjælp af Track & Trace. Når GLS har leveret din pakke i PakkeShop, har du ti hverdage til at hente pakken. Du kan hente pakken på en dag, der passer dig, inden for åbningstiden. Når du henter pakken, skal du medbringe pakkenummer samt legitimation i form af et officielt dokument, f.eks. et kørekort eller det gule sundhedskort. Ved udafhentet / returning af varer, tillægges 100 kr. i fragt.

Ved skade på pakken, skal der straks indgives klage til afhentningsstedet.