Den originale og velkendte USB-Akvariegødning  ™©®

Seneste nyt :

Artikler i læs mere fra a til z er artikler som tidligere var på den gamle side, disse overføres til den nye side løbende.

Forum forsvinder langsomt ud, da aktiviterterne er overført til vores facebookside.

Det er nu besluttet at den "gamle akvariegoedning.dk nedlægges og alt vil fremover kører fra den nye side. klienter vil ikke opdage det da links mv bliver lagt til den nye side, og den gamle akvariegoedning vil blive peget overpå den nye side usb-akvariegoedning.dk dette skulle gerne afhjælpe det faktum at den gamle shop ikke længere er aktiv.

Forsiden : link til Aarhus aquaaktion og til skive messen - USB-akvariegødnig deltager begge steder, skive med en stand - vi donere gødning til aktionen i Aarhus - vi ses derude -

Kontaktsiden er opdateret - mød og USB-akvariegåedning her felt oprettet, samt der er i kontaktformular nu mulighed for at angive firma -

Siden følg vores facebook er opdateret, dog manger der et aktivt linktil vores side, dette arbejders der på - lige nu er link mv oprettet

GPDR og privarlivspolitik findes nu i menuen under artikler.

Shop : produktdata er opdateret, der er rettet priser og link til

Link til FAQ og den anden side som er oprettet af Jørgn Uhlits er nu åbnet.

Facebook link er oprettet

Shoppen : shoppen er nu åben

Fragt. nye vilkår under fragt vil blive opdateret snarest

GLS  fra pakkeshop til valgfri pakkeshop.  Se pakkeshop på https://gls-group.eu/DK/da/depoter-gls-pakke-shops

Fragtpriser. https://gls-group.eu/DK/da/pakke-shops/pakke-shop-priser

Hente en pakke i GLS PakkeShop.

Hvis du har købt varer i en webshop, der er kunde hos GLS, får du besked pr. mail/sms, når din pakke er nået frem til GLS PakkeShop. Du kan hente pakken samme dag. Du kan også nemt følge din pakke online ved hjælp af Track & Trace. Når GLS har leveret din pakke i PakkeShop, har du ti hverdage til at hente pakken. Du kan hente pakken på en dag, der passer dig, inden for åbningstiden. Når du henter pakken, skal du medbringe pakkenummer samt legitimation i form af et officielt dokument, f.eks. et kørekort eller det gule sundhedskort. Ved udafhentet / returning af varer, tillægges 100 kr. i fragt.

Ved skade på pakken, skal der straks indgives klage til afhentningsstedet.