Den originale og velkendte USB-Akvariegødning  ™©®

Samarbejdspartnere

LED lys, besøg Terajova

Al hobby koster jo som bekendt, og alle, som driver akvarie- eller terrariehobby eller fuglehold ved, at strømudgiften står for en stor del af omkostningerne, for belysningen er som oftest tændt 12 timer i døgnet.

Ved at skifte ud til LED sparer man over halvdelen, og man har tillige den fordel, at man ikke skal skifte lysstofrør en gang om året i de næste 10-11 år.

Pet-group

Web www.pet-group.dk

E-mail: info@pet-group.dk

Formålet for foreningen er at fremme dyrevelfærd i Danmark.

Dette gennem afholdelse af foredrag, møder og lign. samt udstillinger og messer i Danmark,

Pet-group driver desuden også QR-Pets online dyrevelfærd, hvor vi tilbyder dyrehandlere, grossister, eksportører, importører og privat brugere pasningsvejledninger, samt andet relavant materiale for håndtering af kæle og hobbydyr.

Dansk dyrevelfærds forening

web www.dansk-dyrevelfaerds-forening.dk

Dansk Dyrevelfærd Forening varetager kæle- og hobbydyrenes interesser. Såsom, Kanin, marsvin, fugle, fisk, slanger, edderkopper, skildpadder, frøer, krybdyr o.s.v. Altså eksotiske dyr, der er mindre end hund og kat. Hund, kat og større dyr varetages af andre foreninger, Dyrenes beskyttelse, Kattens værn, mfl. og de gør det godt.

Husk et af de vigtigste ord for god dyrevelfærd er OPLYSNING.

Qr-pets

Web www.qr-pets.dk

E-mail: info@qr-pets.dk

Velkommen til QR-Pets pasningsvejledning til hobby og kæledyr.  - Dyr som du finder i Danmarks mange dyreforretninger Qr-pets har siden 2003 indsamlet data, fotograferet og katalogiseret over 1800 dyr og fauna. Det er Danmarks ældste og mest komplete samlede opslagværk. Vi udvider vores indhold løbende både med Danske artsnavne, Latinske navne slægter og familie. Hver eneste vejledning er skrevet med 18 vigtige punkter. kort og enkelt. herunder fodring, aggresivitet og om det er begynder, øvede eller avanceret pasning. Så kan du altid bruge siden som opslagsværk. Dette er en gratis service for dig som bruger. siden er udgivet af PET-Group og i samarbejde med Dansk dyrevelfærds forening.

MVH QR-Pets 2020 all rights reserved

Pasningsvejledning for hobby og kæledyr

Godkend